Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-19 15:08:12
Omega rašė:

> "Laimis"<wiela@centras.lt>  wrote in message
>
> - dar "isikisiu": LINUX'istai visokius sadistinius iskrypimus megsta
> parodyti kaip "gebejimus' ir dar nemirtingus..
>
> p.s. .. todel LINUX atrodo ir veikia kaip sadistine velnio masina..

Tai aš jau įsivaizduoju, kokiu idiotu pasijustum lėktuvo kabinoje...
Kiek beprastintum reikalą kvailiams ir neišmanantiems (čia be jokios
arogancijos), dalykai ir reiškiniai savo esme vis tiek išlieka
pakankamai kompleksiški, sudėtingi gilumoje ir/ar reikalaujantys
atitinkamų žinių, gebėjimų.
O apie velnio mašiną, tai čia įdomiai; kokiuose čia ezoteriniuose
evangelijos kursuose taip dėstė...? Ir kuo čia dėtas Linux, kurio
pavadinimo aš neminėjau, jei kalba sukasi programą, kuri tais pačiais
principais veikia beveik visur (Windows, *nix, Mac).