Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-19 13:21:30
RaR rašė:

> Tai čia ir buvo tas bug'as. Pasikeičiau prefs.js faile
> mailnews.force_charset_override iš true į false, ir susitvarkė.
>
> Na bet tai vis tiek klaida - jei naujoje versijoje per vartotojo sąsają
> nebegalima pakeisti to parametro, tai nauja versija turėtų į jį
> nereaguoti, arba įdiegimo metu pakeisti į reikiamą. Dabar gaunasi taip,
> kad senesnėje versijoje nustatyto parametro aš negaliu pakeisti
> naujesnėje. Kas dar blogiau - atskiriems aplankams aš lyg ir galiu
> keisti tą parametrą parametrą, ir rodo kad jis pasikeičia. Bet iš
> [...]

Vėl gi, tikrai nėra vienareikšmiška. Suderinamumas yra atskiras „mokslas
ir menas“ ir neabejoju, kad tokiam elgesiui yra pakankamai racionalaus
pagrindo ir argumentų. Vienas jų galėtų būti tas, kad veikimas,
atnaujinus programą, turėtų pakisti kaip įmanoma mažiau. Tokia sąlyga
tiesiog reikalauja kuo mažiau kištis, siekiant kuo mažiau sukelti problemų.
Jei anksčiau galiojo kokia nors nuostata, tai naujoje programos
versijoje, kurioje tokia nuostata yra (palaipsniui) šalinama ir
naudotojas niekaip (nei taip, nei kitaip — alternatyviai) nebegali jos
nustatyti per meniu, tai neturėtų už akių pakeisti programos veikimo, o
pasikeitimai turėtų būti aiškiai/išsamiai dokumentuojami.
Negali prikibti; tai ir buvo padaryta (nežinau ką iš tikrųjų reikėtų
kaltinti dėl to, kad sudarant visas sąlygas išsamiai susipažinti,
pasirengti planuotam atnaujinimui, retas kuris naudotojas skaito ir
nagrinėja, pajėgus suprasti kas pasikeitė, kokių problemų gali kilti;
kitas šios problemos kaltininkas yra neabejotinas kompleksiškumas, kurį
vargu ar apskritai įmanoma suvaldyti taip, kad programų naudotojai
nenukentėtų, nepajustų skirtumo):
http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_3.0_-_New_Features_and_Changes

Kita vertus, negali sakyti, kad „negali pakeisti“. Gali, tik tai galbūt
nėra „paprastojo mirtingojo“ gebėjimams.