Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-19 22:55:46
RaR rašė:

> Visa tai aišku, bet nepalikus galimybės pačiam "persišauti koją", ji
> garantuotai tau yra peršaunama, jei nauja versija randa atitinkamus
> senesnės versijos parametrus.

Čia vėl reikia priminti AK ir tavo galimybes. Jos yra ir tikrai nemenkos
(tereikėjo paklausti, pasidomėti ir gavai atsakymą, sugebėjai pats
nesunkiai susitvarkyti, net ir tuo „nemirtingųjų“ būdu).

> Na bet tai juk taip paprasta - įdiegimo metu TB 3+ pakeičia tą parametrą
> iš "true" į "false" arba visai jį ištrina. O kiti gecko agentai tegu
> daro su tuo parametru ką nori.

Tai jau garantuotai kažką sugriautų (nebent galėtum žinoti, kas ir kaip
naudoja šią nuostatą). Aš esu beveik įsitikinęs, kad būtent tokio
griovimo visų pirma ir vengiama. Juk analogiškai galėtų už akių
perkoduoti tavo paskyrų pavadinimus iš kokio Windows-1257 į utf-8, nes
taip yra moderniau...
Taip nesielgiama iš principo.

> Tai blogai, kad nepripažįstama kaip klaida. Jei programoje yra
> reikalingas pasirinkimas, kuris neveikia, ir nėra kaip pačioje
> programoje padaryti, kad jis veiktų, tai yra klaida. Šurmulio nekilo dėl

Vėlgi — negali sakyti, kad nėra kaip, kai tikrai *yra* kaip. Tik reikia
pripažinti, kad neakivaizdu ir neaišku.

  to, kad dauguma vartotojų, susidūrusių su ta problema net nežino kur
> kreiptis. Galbūt pasiskundė kitiems, kad TB blogai rodo koduotes, kiti

Tikrai reikšminga dalis TB naudotojų randa kelią į kūrėjų kalvę, jei tik
išreiškia norą šiek tiek pasidomėti/pasistengti. Juoba, kad jis tikrai
atviras. Omnitel'io ng ir tai gaunamas atsakymas.
Apie pastebėtas klaidas galima pranešti:
https://wiki.mozilla.org/Thunderbird:Bug_Triage
https://bugzilla.mozilla.org/

Galima net įsidiegti tokį priedą:
https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/file-bug-report/

Yra bendruomenės forum-as(-ai):
http://getsatisfaction.com/mozilla_messaging/

Yra aibės informacijos (kurios galima tiesiog ieškoti google):
http://support.mozillamessaging.com/
http://kb.mozillazine.org/Category:Thunderbird
kt.

Galimybių — nors vežimu vežk.