Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-16 15:04:58
RaR rašė:
> O kur tas failas randasi? Pas mane WinXP, tai "Documents and Settings",
> Neri "Program Files", nei "Windows" direktorijose nerado.

Tavo TB profilis (ir visi laiškai) yra Documents &
Settings\%UserDir%\ApplicationData\Mozilla\...

Tiesa, prefs.js geriau netrink arba būtinai pasidaryk šio failo (ar
apskritai vis profilio) atsarginę kopiją, nes jame aprašytos visos
paskyros ir aibė kitų nustatymų. Tai seka būtų tokia:

1) pasidarai panacea.dat kopiją, failą pašalini, perleidi TB ir patikrini;
2) pasidarai user.js (jei toks yra) kopiją , failą pašalini, perleidi TB
ir patikrini;
3) būtinai pasidarai prefs.js (ar viso profilio) kopiją, failą pašalini,
perleidi TB, persikonfiguruoji paskyras (susikuri naują omnitel naujienų
grupių paskyrą) ir patikrini. Jei tai atstatytų korektišką veikimą, tai
reikėtų pagalvoti, palyginant originalaus ir naujojo prefs.js turinį,
kokios nuostatos sąlygoja nekorektišką veikimą, nes originalųjį prefs.js
su visomis paskyromis ir nuostatomis turbūt pageidautina atstatyti atgal.