Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-20 09:00:20
Gali būti ir toks atvejis. Bet logiškas ir teisingas sprendimas - radus
tokį programos parametrą nustatyti nurodytą koduotę numatytąja visiems
aplankams. Tada pagal poreikius vartotojas gali palikti arba keisti
atskirų aplankų parametrus - išlieka teisingas programos veikimas. Dabar
gi nustatomas parametras, kurio naujoje programos versijoje nebeliko, ir
blogiausia, kad jis neleidžia keisti esamų parametrų. Tiksliau jis juos
lyg ir keičia, bet programa į tai niekaip nereaguoja. Tai tikrai yra
klaida - arba neapsižiūrėjimas, arba programuotojui tiesiog neužteko
nuovokos kaip elegantiškai išspręsti problemą.