Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: bet_kas
Data: 2011-09-23 09:36:58
"paprastiem piliečiams puikiai žinoma paprastoji
"Norėdami to spauskite 3, meniu in inglish press nain" realizacija"
t.y. yra sudėtingesnių. Bent jau viešai prieinamus šaltinius
pasiskaitinėkit...

http://en.wikipedia.org/wiki/Speech_recognition

"S54"  parašė naujienų news:j5f1je$ae6$1@trimpas.omnitel.net...
jis supranta knopkiu paspaudimus, o ne kliento kalba.

"bet_kas"  wrote in message news:j5aqql$klj$1@trimpas.omnitel.net...
Kalbantis - kalbą suprantantis kompiuteris dažnai sutinkamas
kasdienybėje ir vadinamas "geležine boba" arba IVR (Interactive
voice responce) ir puikiai žinomas bei naudojamas žmonių
kasdienybėje susiduriančių su PBX'ais, beigi paprastiem piliečiams
puikiai žinoma paprastoji jo  "Norėdami to spauskite 3, meniu
in inglish press nain" realizacija.
Gi jo "entelektas" jau programuotojų kūrybiškumo reikalas, beje
lietuvaičiai čia pažengę gan rimtai (t.y.  turime gan įdomių
pasaulinio lygio produktų).

"Alvidon"  parašė naujienų news:j5a816$1n9$1@trimpas.omnitel.net...

Mintis idomi :)
Nors nemanau, kad realiai kas nors norėtų kalbančio/suprantančio_kalbą
kompo.
Technologijos tos vystomos jau senokai, bet progreso nerasta (iki eilinio
vartotojo
nedaeina programos). Man tikrai tokio nereikia. Manau ir daugumai. Tiesiog
mažai kas susimasto, kas būtų jei būtų...