Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Omega Lithuania \(Lietuva - Mega\)
Data: 2011-09-14 09:37:24
Sveiki,

- būtina pasirūpinti, kad Jūsų siunčiamame laiške būtų nurodyta naudojama koduotė. Tai lengviausia atlikti naudojant html formatą (nurodo automatiškai). Kitas metodas - naudotis MIME kodavimu ir rankutėmis nurodyti koduotę konfigūravime.

p.s.
.. susitarimai reikalingi tik tuo atveju, jei  jūsų laiške koduotė nenurodyta.

Sėkmės.