Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-19 22:24:58
RaR rašė:

> Dėl viso kito, tai tu gal ir teisingai teoriškai pasamprotavai, bet to
> pirmo bendro pastraipos sakinio galėjau ir nerašyti. Esmė yra antrame,
> konkrečiame, kurio tu nekomentavai: "Tuo labiau, kad ši nuostata ne tik
> kad visiškai nereikalinga (nuostatas galima pasirinkti kiekvienam
> aplankui), bet dėl jos programa pradeda veikti klaidingai (nebeveikia
> atskiriems aplankams pasirenkamos nuostatos)."

O čia jau tik prielaidos. Tiek mano teorinės, tiek tavo. Aš, pavyzdžiui,
nesu tikras dėl to, kad ta nuostata apskritai yra nereikalinga (net jei
ji tokia atrodo tau ir man), nes kažkiek žinodamas virtuvę, galiu
numanyti, kad dažnai šios virtuvės dalykai nebūna tokie vienareikšmiški,
kaip atrodo išoriškai. Norint padaryti tokią išvadą, reikėtų pasidomėti
ką planavo kūrėjai ir įsitikinti, kad jie tiesiog užmiršo ar
nepasivargino jos pašalinti. Dėl „nepasivargino“ yra objektyvių
priežasčių/motyvų, kuriuos stengiausi atskleisti, o
akivaizdi/vienareikšmiška klaida būtų, jei tiesiog „užmiršo“.

Beje, galima įsivaizduoti ir tokį hipotetinį atvejį. Profilis su keliais
šimtais aplankų, kuriuose laiškai siųsti iš kokio kreivo oe, kuris
neteisingai nurodydavo koduotę ir būtent dėl to, ji buvo nustatyta
globaliai ir priverstinai visiems aplankams. Atsinaujinus iš TB2 į TB3+
jau reikėtų rankutėmis visiems tiems, keliems šimtams aplankų, atskirai
nurodyti numatytąją koduotę ir dar sudėlioti varneles. T.y. toks
atnaujinimas, kai ignoruojama, atrodytų „visiškai nereikalinga“
nuostata, jau sugriautų programos veikimą.