Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-20 17:51:53
Tas "jau šiandie" yra labai labai senas kaip kompiuterijai (pirmą balsu priįmantį komandas
mobiliaką mačiau musie dar praeitam šimtmety :)). Musie progresas šios srity jau pasiekė
viską, ko reikia vartotojui. Visa kita - tik madingų žodelyčių magija (fanatų smėlio dėžė).
Čia aišku IMHO. Trumpai (ir atsitiktinai) argumentacija: aš galvoju dirbdamas kompu,
mygelių maigymas (ar kitokie judesiukai pirštais) galvojimui netrukdo, kai tuo tarpu kalba
trukdo galvojimui, juolab kad dar reikia galvoti ir kaip "teisingai" kalbėti, kad tas be galo
kvailas kompas suprastų ko iš jo noriu...
P.S.: "kalbos atpazinimo sistema, kurios pagalba galima kompui padiktuoti laiska ar straipsni"
išvis nesusijus su nagrinėjama tema, tai nėra kalbančio ir suprantančio kalbą kompo elementas,
tai tik elektroninė sekretorė :) Tobiš jei aš diktuoju tekstą tai nėra tas pats kas aš valdau kompo
darbą, paleidinėju programas, gaunu rezultatus. Nors kalbos atpažinimo dalis ir bus tapati.