Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-21 14:49:09

> Tavo logiškas samprotavimas anei kaip nepaaiškins (ir nepagelbės, o tik
> akivaizdžiai pasunkins, suerzins) tūlam naudotojui, kaip jam padaryti
> taip, kad nereikėtų 100 kartų dėlioti varnos atskiriems aplankams, jei
> jis NEBENORI globalaus koduotės nurodymo ir kaip galėdavo tą pakeisti
> viena nuostata ankstesnėje versijoje. O vėliau ir vėl atvirkščiai.
> Čia svarbu suprasti (ir įvertinti), kad naudotojas ne tik buvo taip
> nusistatęs, bet ir tai, kad jis tikėtina tikėtųsi (ar buvo įpratęs), tą
> nuostatą kaitalioti.

Nelogiškas argumentas. Juk naujoje programos versijoje tos nuostatos
šiaip ar taip nebėra. Skirtumas tik tas, kad įvykdytu būdu nebeveikia
nuostatų pasirinkimas atskiriems aplankams, o mano siūlomu būdu jis
veiktų kaip ir turi veikti.

Jeigu tu teigi, kad duotoji globali nuostata programai reikalinga, tada
kurių velnių ją pašalino ir sukuria kažkokias problemas? Ar čia tokia TB
kūrėjų vizija, kad iš programos palaipsniui reikia pašalinti visus meniu
ir mygtukus, o jos nustatymus kaitalioti tekstiniu redaktoriumi
atsidarius parametrų failą, esantį kažkur devynių lygių direktorijoje?
Aišku, tuo pat metu atsidarius "TB settings file reference", kad žinoti
kuris parametras ką reiškia? O gal aplamai ruošiamasi grįžti prie
valdymo iš komandinės eilutės?

> [...]
> globalios nuostatos, tačiau būtent su tokiu klausimu (wtf? kur dingo
> meniu punktas x?) jis, labiausiai tikėtina, ir pradės ieškoti atsakymų,
> panorėjęs pakeisti globalią nuostatą ir neradęs jos meniu. Sutinku ir su
> tuo, kad praėjus nemažai laiko naudotojas apskritai gali pamiršti apie
> globalią nuostatą ir nepastebėti, kad ji kažkodėl ir kažkada dingo iš
> meniu (čia turbūt ir būtų tavo atvejis). Tačiau vertinant bendrai, toks
> prisiderinimas man atrodo visiškai pagrįstas ir mažiausiai žalingas (iš
> principo, nepritempinėjant prie konkrečios situacijos).

Pagrįstas ir mažiausiai žalingas? Toks būdas, jei tai iš tikrųjų
padaryta sąmoningai, tiesiog idiotiškas. Juk 99,9% vartotojų, bent jau
tokios programos kaip newreader'is, komandos pašalinimas iš meniu ar
mygtukų juostos yra tapatus jos pašalinimui iš programos.

Žinai teigdamas, kad tai nėra paprasčiausia klaida ar aplaidumas, tu
bandai įrodyti, kad TB kūrėjų mąstyme yra idiotizmo elementų.

> Man tai — akivaizdu.

Galbūt, tavo vaizduotė lakesnė.

> Vėl gi — programa nepradeda veikti klaidingai. Jos veikiamas šiuo
> aspektu apskritai VISIŠKAI nepakinta iki to momento, kol
> naudotojas neužsimano pasinaudoti naujomis savybėmis. Net ir jam
> užsimanius, programos veikimas nepakinta, nors tampa nebeadekvatus naujų
> naudotojo norų atžvilgiu.

Demagogija. Jeigu aš nuimu paukščiuką nuo pasirinkimo "naudoti
pasirinktą koduotę priverstinai", o programa vis tiek tai daro, visiškai
akivaizdu, kad ji veikia klaidingai. Tuo labiau, kad to klaidingo
veikimo negalima pataisyti jokiais kitais meniu ar kitokiais vartotojo
sąsajos pasirinkimais.

> Jis NEPRARANDA, NES niekada jo NETURĖJO. Jis tiesiog neįgyja. Tai,
> vėlgi, yra esminis skirtumas.

Ne, jis praranda. Senesnėje versijoje jis galėjo nuimti paukščiuką nuo
globalaus pasirinkimo ir pakeisti veikimą. Naujoje versijoje jis gali
nuimti paukščiuką nuo atskirų aplankų pasirinkimo ir taip keisti jų
veikimą. Bet naujoje versijoje, kuri įsidiegdama rado seną parametrų
failą su tam tikru pasirinkimu, jis globalaus pasirinkimo pakeisti
negali, nes paukščiuko nebėra, o atskiruose aplankuose paukščiukus gali
nuiminėti, bet programa į tai nereaguoja.