Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-16 12:35:44
Na va, peržiūrėjau kitų ir savo headerius. Iš tikrųjų - abc, lavono ir
dar kai kurių OE rašytuose laiškuose koduotė nenurodyta, jos
neatpažįsta. Mano siunčiamuose laiškuose tvarkingai nurodyta UTF-8 ir
originalūs laiškai perversti į šią koduotę.  Bet problema ta, kad visas
iš TB siųstas žinutes, kurių headeryje tvarkingai nurodyta ISO 8859-13
arba Windows-1257 koduotė, tas pats TB bando rodyti kaip UTF-8. Ką
reikia pakeisti nustatymuose? Juk nuimtas paukščiukas nuo "taikyti šią
koduotę visiems aplanko laiškams ir ignoruoti individualias nuostatas"?