Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-21 18:10:09
Realiai - neįmanoma, nežiūrint net tų "korektorių". Imkim žymiai paprastesnį
atvejį - kompiuterinis vertimas. Pilnas internetas visokių vertėjų, o bet tačiau juos
naudoti gali tik labai nereiklūs mokinukai bei namų šeimininkės. Imkim dar
paprastesnį atvejį (jau išvis primityvas sakyč) - skanuoto teksto atpažinimas:
ir vistiek rezultate be žmogaus peržiūros ir korekcijos produkto rimtai vartot
neįmanoma.
Teksto diktavimas (kompas kaip stenografė) - daug sudėtingesnis uždavinys,
nei kompo apmokymas suvokti kelias balsu teikiamas komandas (teikia tas
pats žmogus, kuris apmoko, teikia labai griežtai laikydamasis taisyklių).

P.S.: aš nesu ir niekad nebuvau programeriu, taip kad klysti iš esmės; o kas
yra darbas su kompu aš pakankamai žinau, visgi keliolika metų gyvenu iš tų
dirbančiųjų kompų priežiūros (pats su kompu aišku nedirbu ;)). Pabandyk
įsivaizduok architektą, valdantį autocad'ą balsu... nu arba dizainerį... nu arba...