Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-16 12:55:48
Kas čia, kažkoks TB "bug"-as? Naudoju 6.02 versiją, bet jau nuo 1-os tas
pats. Kokią koduotę pasirenku tam tikro aplanko skaitymui, tokia
automatiškai ir rodo laiškus, nesvarbu kas nurodyta jų headeryje. Ir
nesvarbu, uždėtas ar numintas tas paukščiukas nuo "ignoruoti
individualius nustatymus". Nepasirinkti skaitymui jokios koduotės
negaliu. Uždėjau arabų koduotę, mano žinutes su utf-8 headeriu rodo su
arabiškom raidėm, uždėjau "naudotojo apibrėžta", vietoje lietuviškų
raidžių rodo kvadratėlius. Kaip šitą pakeisti?