Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-19 12:35:47
Tai čia ir buvo tas bug'as. Pasikeičiau prefs.js faile
mailnews.force_charset_override iš true į false, ir susitvarkė.

Na bet tai vis tiek klaida - jei naujoje versijoje per vartotojo sąsają
nebegalima pakeisti to parametro, tai nauja versija turėtų į jį
nereaguoti, arba įdiegimo metu pakeisti į reikiamą. Dabar gaunasi taip,
kad senesnėje versijoje nustatyto parametro aš negaliu pakeisti
naujesnėje. Kas dar blogiau - atskiriems aplankams aš lyg ir galiu
keisti tą parametrą parametrą, ir rodo kad jis pasikeičia. Bet iš
tikrųjų į jį reaguojama tik tada, kai viso "mailnews" šis parametras yra
false, antraip - visąlaik laikomasi nuostatos "override".