Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-20 15:08:19

> [...]
> (jei tik apskritai, tai tampa praktiškai įmanoma) pačias galimybes
> pasiekti tokį patį programos elgesį.
> Dėl vieno esi beveik teisus; beprasmiška ginčytis ir gilintis į
> įvairiausius konkrečių situacijų niuansus, kas gali sugriūti ir kaip;
> tačiau būtent todėl visų pirma ir laikomasi mano minėtų principų
> (stengiantis kiek įmanoma atsiriboti nuo konkrečių situacijų ir
> kompleksiškos sąveikos analizės, o atsiremiant į tuos bukus principus)
> ir jie sugriauna mažiausiai, o tavo siūlomas būdas apskritai įneša tik
> daugiau kompleksiškumo ir yra kelias į beveik garantuotas ar gausesnes

Beletristika be konkrečių argumentų konkrečiai situacijai.

> Tai dar sykį, nors jau ir man atsibodo. Tai ką tu pats nusistatei TB1,
> be jokių pasikeitimų, pabrėžiu, _be_jokių_pasikeitimų_, visiškai taip
> pat, veikia ir TB6. Tai iš esmės yra privalumas ir to yra siekiama
> (negriauti tavo nuostatų, kiek tai įmanoma).

Tai mano siūlomame variante viskas irgi veiktų _be_jokių_pasikeitimų_.
Tik tiek, kad po to normaliai veiktų programa. Čia esmė ne apie nuostatų
perdavimą iš vienos programos versijos į kitą - šitai visai nesunku
padaryti begale būdų. Esmė yra ta, kad programuotojai sumalė taip, kad
įvykus vienos nuostatos perkėlimui visiškai bereikalingai inaktyvuojama
galimybė keisti kitus parametrus, t.y. programa nebeveikia taip, kaip
turėtų veikti. O tai yra apsižioplinimas, nedadirbimas.

> Nenustatant, o jį tik paslepiant, bet paliekant jį galioti (ir
> _nekeičiant_ jo reikšmės).

Paliekant galioti nebesantį parametrą be galimybės jį pakeisti naujoje
programos versijoje. Ir kažkodėl dėl to panaikinant galimybę keisti
kitus parametrus, ko nepadarius problema neiškiltų.