Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-20 14:23:18
RaR rašė:
> Atsibodo ginčytis, bet šiuo konkrečiu atveju lieku prie savo nuomonės.
> Nematau absoliučiai jokių problemų darant taip, kaip jau rašiau.
>
> Palieki visiems galimybę keisti nuostatas kaip ir priklauso. Jei nori

Neįžvelgi, jog iš esmės *nepalieki* galimybės (nebekalbant, jau  apie
tai, „kaip priklauso“; ankstesnėje versijoje priklausė būtent taip), o
ją panaikini (panaikindamas globalią nuostatą) ir dar gerokai apsunkini
(jei tik apskritai, tai tampa praktiškai įmanoma) pačias galimybes
pasiekti tokį patį programos elgesį.
Dėl vieno esi beveik teisus; beprasmiška ginčytis ir gilintis į
įvairiausius konkrečių situacijų niuansus, kas gali sugriūti ir kaip;
tačiau būtent todėl visų pirma ir laikomasi mano minėtų principų
(stengiantis kiek įmanoma atsiriboti nuo konkrečių situacijų ir
kompleksiškos sąveikos analizės, o atsiremiant į tuos bukus principus)
ir jie sugriauna mažiausiai, o tavo siūlomas būdas apskritai įneša tik
daugiau kompleksiškumo ir yra kelias į beveik garantuotas ar gausesnes
problemas.

> perkelti kažkokias nuostatas iš senos versijas naujai - tai ir padarai,
> suteikdamas programoje galiojantiems pasirinkimams tam tikras pradines
> reikšmes. Toliau programa veikia kaip priklauso ir vartotojas viską

Tai dar sykį, nors jau ir man atsibodo. Tai ką tu pats nusistatei TB1,
be jokių pasikeitimų, pabrėžiu, _be_jokių_pasikeitimų_, visiškai taip
pat, veikia ir TB6. Tai iš esmės yra privalumas ir to yra siekiama
(negriauti tavo nuostatų, kiek tai įmanoma).

> O iš senos programos perkelti nuostatas nustatant kažkokį slaptą
> parametrą, kurio naujoje versijoje iš viso nėra, kurio naujoje versijoje

Nenustatant, o jį tik paslepiant, bet paliekant jį galioti (ir
_nekeičiant_ jo reikšmės).