Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-20 16:04:21
RaR rašė:

> Tai mano siūlomame variante viskas irgi veiktų _be_jokių_pasikeitimų_.

Tai būtent, kad NE. Tikrai netapačiai. Nejaugi sunku tai įžvelgti? Aš
šiuo atveju nenoriu pritempti prie konkrečios situacijos, o kalbu labiau
apibendrintai (jei jau tu, tokioje nevienareikšmiškoje, nors
akivaizdžioje situacijoje, neįžvelgdamas grėsmių, nematai, kaip tavo
pakeitimai įtakoja programos veiksenos pasikeitimus, tai neabejotinai
paslystum kur kas delikatesnėse situacijose).

A (globali nuostata)			B (tavo būdas)
50-100 aplankų				50-100 aplankų
kuriami nauji aplankai			kuriami nauji aplankai

Tai nejaugi tau neakivaizdu, kad įjungus/išjungus globalią nuostatą,
visi šie punktai (kurių dar galbūt yra ir daugiau) veikimo prasme A ir B
variantuose išsiskiria. Išjungus, A variante, nereikia to daryti 50-100
kartų atskirai visiems aplankams, kaip tai reikėtų daryti B variante. O
jei jau reikėtų pagalvoti apie poreikį vėl įsijungti globalią nuostatą?
Aha, ir vėl 50-100 aplankų spragsėti pelyte ir dėlioti varneles?
Kuriami nauji aplankai A atveju paklūsta globaliai nuostatai, ko jau
nebėra B atveju.

> Tik tiek, kad po to normaliai veiktų programa. Čia esmė ne apie nuostatų
> perdavimą iš vienos programos versijos į kitą - šitai visai nesunku
> padaryti begale būdų. Esmė yra ta, kad programuotojai sumalė taip, kad

Tai, kad tau, panašu, viskas atrodo kiek per primityvu. Padaryti atrodo
tik paprasta, bet padaryti gerai ir taip, kad kuo mažiau sukeltų
problemų — yra tikrai sudėtinga (pradedant jau planavimu, baigiant va
tokiais niuansais, dėl kurių mes ginčijamės).

> įvykus vienos nuostatos perkėlimui visiškai bereikalingai inaktyvuojama
> galimybė keisti kitus parametrus, t.y. programa nebeveikia taip, kaip
> turėtų veikti. O tai yra apsižioplinimas, nedadirbimas.

Ne INaktyvuojama, o tiesiog NEAKTYVUOJAMA (neįjungiama). Tai esminis
skirtumas. Esminis, nes inaktyvuoti reiškia modifikuoti esamą veikseną,
o neaktyvuoti naujų savybių — NE.
Tokios problemos apskritai neturi naujas naudotojas, kuris dėl paslėptos
globalios nuostatos ja nebesinaudoja ir pradeda naudotis programa (ir
jos naujomis savybėmis) nuo pradžių.