Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-19 22:10:43
2011.09.19 21:59, Laimis rašė:

> Tai ne (tokio) požiūrio klausimas. Aš juk rašiau apie kompleksiškumą ir
> galiu pasikartoti: garantuotai programa taptų nebetinkama naudoti, jei į
> meniu persikeltų vos tik trečdalis nuostatų, kurios yra nematomos (nors
> efektyvios).
> Tiesiog neįmanoma suprojektuoti „UI kvailiams“ (yra toks labai teisingas
> ir sektinas principas KISS — keep it simple, stupid“ na ir kitos
> abreviatūrų variacijos) ir išspręsti visų klausimų taip, kad VISKĄ
> (kiekvieną aspektėlį/nuostatą, kurių galybė, kompleksiškai, sudėtingai
> [...]

Viskas taip, tik kalbant apie konkrečią problemą man akivaizdu, kad tai
yra paprasčiausias neapsižiūrėjimas, klaida, kurią labai nesunku
ištaisyti. Čia tų "advanced" funkcijų perkėlimas į meniu visai ne prie ko.

Beje, dėkui už pagalbą. Nors šiaip beveik visas problemas išsprendžiu
ieškodamas informacijos internete, šiuokart to dar nedaėjo daryti, nes
galvojau, kad visgi galima kažką pakeisti kaitaliojant programos parametrus.