Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-20 09:20:18

> Čia vėl reikia priminti AK ir tavo galimybes. Jos yra ir tikrai nemenkos
> (tereikėjo paklausti, pasidomėti ir gavai atsakymą, sugebėjai pats
> nesunkiai susitvarkyti, net ir tuo „nemirtingųjų“ būdu).

Sugebėjau susitvarkyti, bet ir tai reikėjo tavo nurodymų. Bet žinau, kad
gerokai didesnė kompiuterių vartotojų dalis kompiuteriuose gaudosi
žymiai mažiau už mane. Tuo labiau, kad programos kūrėjai galėjo
nesukurti tos problemos. Kaip šią problemą išspręsti, kad visi būtų
patenkinti, jau parašiau kitame poste.

> Tai jau garantuotai kažką sugriautų (nebent galėtum žinoti, kas ir kaip
> naudoja šią nuostatą). Aš esu beveik įsitikinęs, kad būtent tokio
> griovimo visų pirma ir vengiama. Juk analogiškai galėtų už akių
> perkoduoti tavo paskyrų pavadinimus iš kokio Windows-1257 į utf-8, nes
> taip yra moderniau...
> Taip nesielgiama iš principo.

Bet jau parašiau ir kitą problemos sprendimo būdą. Radus atitinkamą
nuostatą, visų aplankų numatytąsias koduotes nustatyti tokias, kokia
nurodyta nuostatoje.

> Vėlgi — negali sakyti, kad nėra kaip, kai tikrai *yra* kaip. Tik reikia
> pripažinti, kad neakivaizdu ir neaišku.

Taip, bet jau parašiau, kaip galėjo iš viso išvengti problemos. Jeigu
galima padaryti taip, kad problemos visai nebūtų, bet padaro taip, kad
ji yra, bet ją galima išspręsti labai neakivaizdžiu ir labai neaiškiu
būdu - tai jau yra programos kūrėjų klaida arba tiesiog profesionalumo
stoka.

> Tikrai reikšminga dalis TB naudotojų randa kelią į kūrėjų kalvę, jei tik
> išreiškia norą šiek tiek pasidomėti/pasistengti. Juoba, kad jis tikrai
> atviras. Omnitel'io ng ir tai gaunamas atsakymas.
> Apie pastebėtas klaidas galima pranešti:
> https://wiki.mozilla.org/Thunderbird:Bug_Triage
> https://bugzilla.mozilla.org/

Bet neužmirškime, kad ši programa skirta ne developer'iams, daugelis jos
naudotojų iš viso nelenda į jokius parametrus ir nelabai supranta ką jie
reiškia. Kur ten jau iki parametrų kaitaliojimo tekstiniu redaktoriumi
faile, kurį dar ne taip paprasta ir rasti.

> Galima net įsidiegti tokį priedą:
> https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/file-bug-report/
>
> Yra bendruomenės forum-as(-ai):
> http://getsatisfaction.com/mozilla_messaging/
>
> Yra aibės informacijos (kurios galima tiesiog ieškoti google):
> http://support.mozillamessaging.com/
> http://kb.mozillazine.org/Category:Thunderbird
> kt.
>
> Galimybių — nors vežimu vežk.

Taip, bet visa tai iš esmės developer'iams ir visokiems geek'ams. O TB
juk OE ir jo palikuonių konkurentas, tad reikia ir turėti omenyje visų
pirmą tą masinį naudotoją, kuris tikrai nelis į specializuotus forumus
ir nesiųs bug-report'ų. Programeris ir pats gali atsisiųsti programos
kodą, susirasti atitinkamą funkciją, pasikeisti pagal savo norus ir
susikompiliuoti. Bet čia ne apie tai.