Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-16 12:09:41
Ar mano siunčiamos žinutės koduotės nurodymas gali būti sugadintas, kai
atsakau į žinutę, kurioje koduotė nurodyta neteisingai? Bet gi esu
uždėjęs paukščiuką ant "kai tik įmanoma, numatytąją koduotę naudokite ir
atsakant į laiškus". Ar tą paukščiuką nuimti? Gal dabar perskaitau ir
rašau atsakymą Windows-1257 koduote, o siunčiant jis tik parašo
header'yje, kad naudojama UTF-8?

Nesu aš kažkokių programų ar jų kūrimo būdų fanas ar priešas, tiesiog
tenka pastebėti, kad OE ir jo įpėdinis Windows live mail įvairias
koduotes dažniausiai rodydavo teisingai, o TB priversti tai daryti
nepavyksta..