Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Omega
Data: 2011-09-19 16:37:40
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:j57bbc$ftb$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai aš jau įsivaizduoju, kokiu idiotu pasijustum lėktuvo kabinoje...

- lektuvas i "dvynius" nuskrido teroristo atlikto vieno mygtuko pagalba, nors "nereikalingu mygtuku" ten tikrai netruko..
(cia apie hipoteze, kad lektuva vairavo autopilotas su uzduotom dvyniu koordinatem)

p.s.
dabar "vieno mygtuko" ar vienos garsines komandos uztenka gerokai sudetingesnem operacijom nei news'us paskaityti..

p.s.2
kritikuoju nereiksmingu parinkimu iskelima i prieki, pvz "operoje", jie gali buti kazkur giliai, bet esant reikalui aiskiai pasiekiami..
(o taip giliai, kad reiketu java scriptus taisyti ar notepada pasileisti - tai jau ne!)