Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-16 18:08:42
Perkėliau tuos failus, ir susikūrus naują paskyrą su defoltiniais
parametrais jau atpažįsta nurodytas koduotes. Tik šitoje gijoje žinučių
news://news.omnitel.net:119/j4pkem$tjl$1@trimpas.omnitel.net ir žemiau,
news://news.omnitel.net:119/j4pqpa$85o$1@trimpas.omnitel.net ir žemiau
pavadinimuose nerodo lietuviškų raidžių. Taip pat kai kuriose žinutėse
cituotame tekste nerodo lietuviškų, bet pagrindinį tekstą visur rodo gerai.

Pažiūrėjau, kuo skiriasi nustatymai nuo manųjų - by default visur
nustatyta "Baltic", Windows-1257, ir nuimtas paukščiukas nuo "kai
įmanoma, numatytąją koduotę naudoti ir atsakant į laiškus". Grąžinau
savo profilio failus, pakeičiau tuos nustatymus į defoltinius, ir dabar
rodo kaip su defoltiniais nustatymais.