Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-20 12:30:40
RaR rašė:
> Na, čia jau į šoną. Apie atgalinį ryši su vartotoju nesamprotauju, jis,
> be abejo, naudingas. Kalbu tik apie vieną paprastą klaidą, kuri gali
> įsivelti tiek atvirojo kodo, tiek komercinėje programoje. Ir nematau
> priežasčių, kodėl viską negalimą būtų padaryti normaliai. Tu bandai

Nematai priežasčių kur? Niekaip nesusijusioje naujienų grupėje. Forume.
Diskutuodamas su kuo? Net ne su programos kūrėju. Ir kartu aš girdėjau
tokį lyg ir nusiskundimą, kad kūrėjų suteikiama galimybė pranešti apie
klaidas, išsakyti nuomonę yra bemaž ne tau. Tai kam tada ir kaip tada?
Kaip tada padaryti normaliai?