Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-10 12:02:50
Čia naujos temos reikia supermamose apie moteris.

Kaaaip man pažįstama tai, kad tu parašei. Ne iki tokio ekstrymo, bet
moteriška logika (ar jos nebuvimas) toks pat.

Giliau pakapsčius, senam oldskuliniam šildymui rankenėlę tikrai geriau
ant max, ji viso labo sklendę valdo. Atidarius pilnai bus šilčiau.