Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Arj
Data: 2021-02-02 13:41:46
tepalo slegis kartu su tepalo temperatura tiesiogiai itakoja variklio
ilgaamziskuma.
Supaprastintai - alkuninis sukasi ne ant indeklu, bet ant tepalo
sluoksnio and indeklu - kuo slegis didesnis, tuo tepalo sluoksnis
storesnis, tuo didesne apkrova atlaiko iki kol "susitiktu" su indeklais.
Jei su tuo viskas ok - variklis praktiskai amzinas gaunasi, kaip
kokiuose laivuose - ten varikliai desimtmeciais negesinami.