Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: benamis
Data: 2021-02-02 18:57:31
Skamba neitiketinai. Cia taip vyksta europoje/JAV? Kazkaip galvociau 
turetu buti tam tikru mazgu dubliavimai. Kaip prastumti toki sedevra pro 
technikine?

On 02.02.21 11:20, Arj wrote:
> jei ka, ten irgi vidaus degimo varikliai irgi labai placiai naudojami, 
> iskaitant ir butent isimtu is auto.
> Ultralengviems lektuvams "mainstream'e" "valdo" rotax su 80-120kw ir 
> kuris tik visai nesenai pradejo deti ipurskima ten, ir tai tik vienoj 
> versijoj (technologine prasme lektuvu verikliai atsilieka kokia 15-20m 
> nuo auto, ten patikimumas ir patikrinti sprendimai auksciau visko), bet 
> tas pats rotax'as naujas 30-40k$. To pasekoj yra visa eile kompaniju 
> kurios uzsiima auto varikliu konversija - t.y. perkamas is sroto 
> apynaujo japono ar pan. variklis uz pigiai (iki 1k$, vis tiek ju niekam 
> daugiau nereikia), montuojamas reduktorius, adaptuojamas valdymas - 
> rezultate variklio komplektas "su viskuo" atsistoja i 14-15k$. Kodel 
> taip daryt - susitaupo 20k$, gaunamas galingesnis, ir ekonomiskenis 
> variklis, su paprastesne ir stipriai pigesne prieziura; Vienintelis 
> trukumas - mazesnis mazgu patikimumas - pvz ner sudvejintos uzdegimo 
> sistemos su 2 zvakems cilindrui, ausinimas ne oru kaip pas rotax'a (=ner 
> kam sugest) ir pan.
> 
> 
> 
> 2021-02-02 11:30, Lawrence Jamieson rašė:
> 
>> Tai ko kiši lėktuvus į tema apie automobilius? Ten visai kitas pasaulis.
>>
>