Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: benamis
Data: 2021-02-04 15:11:05
ane? Share buyback irgi priemone tapti konkurencingu?

Maryte siaip irgi prisipirko naglu sampunu ir zirkliu, kad tapti
konkurencinga. Deja fondo isgyventi metus be pajamu taip ir nesurinko...

Dar vienas pvz, hertz, turbut 100 metu gyvuojanti kompanija jau po pirmu
keliu menesiu pradejo sneket apie bankrota. Jei teisingai supratau tai
lizingines masinos yra dar papildomai uzstatytos, kad gauti kita
paskola. Nesistebiu, kai viskas griuna kaip kortu namelis.