Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2021-02-03 09:13:23
Nuo patalpos dydzio turbut dar priklauso. O ir kortos visaip sueina.
Autoparko atveju aisku dar gali tureti itakos tai, kad kraunamas ne
vienas akumuliatorius. Mano minimu atveju jie buvo sukraunami i vezimeli
ir atvezami i krovimo patalpa - faktas, kad ne vienas. ir sprogo butent
tada, kai atejo paimti pakrautu ir pajudino vezimeli - kokia kibirkstis,
gal su cigarete atejo - to jau nelabai kas aiskinosi arba nepamenu. Bet
faktas, kad jobnuli kraunami autobuso akumuliatoriai yra.