Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2021-02-02 14:02:13
2021-02-02 13:13, Kesha rašė:
> IMHO jau vien tai, kad reikės jį uždažyti, impregnuoti, lakuoti ir pan
> iki negaliu, tai dėl to tas "jokių kenksmingų medžiagų" toks mažai
> tikėtinas, eilinė chuinia vyjebnutsia :)

Man visada labai savotiškai atrodydavo ir vis dar atrodo tie "ekologiški
mediniai langai". IMO jei tu ten juos ekologiškai pagaminsi, tai turėsi
išsikraipiusius langus kaip kaimo trobelėj ar senoj chruščiovkėj. O tie
šiuolaikiniai mediniai priimpreknuoti visokios chemijos tiek, kod,
greičiausiai, paprasti plastikiniai yra n kartų ekologiškesni.