Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: juke
Data: 2021-02-05 15:22:37
Su Passatu B8 pirma karta sedau ir vaziavau be jokiu problemu. Naujesnio
nera siuo metu. Sviesos Auto, skydelis sviecia automatiskai, automatas
jungiasi kaip automatas.

Ta karta isgasdino kai per arti privaziavau prie kitos masinos ir
pradejo skydelis keiktis visais garsais. Dar pirma karta spaudziant
start mygtuka kazkaip stabdzio buvau nenuspaudes, isijunge tk degimas.
Bet kadangi automatu vazinejau iki tol intuityviai nuspaudzia stabdi ir
uzsivede. O daugiau viskas veike.

Toliau issityrinejau touchscreeno meniu, telefona prisijungiau
intuityviai. Ko daugiau reikia pirmam vaziavimui, jei pvz masina nuomojama?