Tema: Re: Kas kiek keiciat akumuliatoriu?
Autorius: G.K.
Data: 2021-02-01 20:36:41
Dėl vyresnio amžiaus ir pavojingumo yra niuansų. Aš jau pusė metų
pensininkas, o žmona už pusės metų bus pensininkė. Mes abu gruodžio
viduryje baigėm sirgti. Abu neturėjom temperatūros. Žmonai skaudėjo
garklę ir nejautė skonio bei kvapo. Aš keletą dienų jaučiau silpnumą.
T.y. neturėjau jėgų. Viskas.
Su mumis gyvena žmonos mama kuriai kovo mėnesį bus 88 metai. Ji
neapsirgo, arba sirgo be jokių simptomų (sunkiai tikėtina).
Mes buvom taip pat įsitikinę jog jei mes su žmona apsirgsim, tai žmonos
mamai bus ojojoj kaip negerai. Pasirodo nifiga.
Po visko mes padarėm išvadą jog kiekvieno žmogaus organizmo reakcija į
COVID yra skirtinga ir neįmanoma nuspėti kokia ji bus.