Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: juke
Data: 2021-02-02 19:52:19
Labai normalus samprotavimas. Nepriziurimame garaze nepalikciau krautis
akumo per nakti. Nei masinoje nei isimto.

Vaziuojancioje masinoje vyksta ir daug pavojingesniu procesu negu
akumuliatoriaus krovimas. Tik uz juos visus mano atveju garantuoja VW.
Jei man jie vis tik neatrodytu saugus, nevazineciau VW.

Lygiai taip pat zmones po bateriju uzsidegimu kuri laika prasciau pirko
Samsung Note telefonus. Su VW panasiu problemu nebuvau girdejes. Taigi
man tinka kad mano VW saugiai krauna akumuliatoriu vaziuojant.