Tema: Re: Kas kiek keiĨiat akumuliatorių?
Autorius: G.K.
Data: 2021-02-02 08:04:30
Rekomendacija yra rekomendacinio pobūdžio ;) T.y. neprivaloma jos
laikytis. Kitas reikalas jog toje rekomendacijoje yra tiesos. Patalpoj
sušilęs akumuliatorius geriau pasikrauna. Aš kai kažkada reikėdavo
papildomai krauti akumą, tai dažniausiai tai darydavau namie. Tiesa,
daugiabutyje tokią operaciją būtų sunkoka daryti.