Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: juke
Data: 2021-02-05 09:58:28
Bet niekas nesitare kad visos masinos bus valdomos kaip zigulys pries 40
metu. Nauji valdymo budai galbut yra netgi geresni tik reikia prie ju
priprasti? Man tas touchscreenas nemaiso, kaip tik iki pilno patogumo
truksta telefono screeno masinos ekrane.

Nors sildymui ir vejui pareguliuoti vis dar yra ratukai ir mygtukai, bet
speju isnyks ir jie.

Kazkada labai visi spjaudesi ant automatu, o dabar net tautomobiliai 95%
eina su automatais. Jau mazdaug 7 metai nesu vaziaves mechanika..
tikiuosi dar mokeciau.. bet is kitos puses gal jau tuoj nebeprireiks.