Tema: Re: Kas kiek keiciat akumuliatoriu?
Autorius: eSSas
Data: 2021-02-01 19:15:58
On 01/02/2021 18:16, Sail wrote:
> Gali, bet nei man nei vaikam simptomų nebuvo.
>
> Dariau greitą testą - neigiamas, nors gal per anksti.
>
> Trumpai tarus, baimės nėra, kaip bus taip bus. Tikimybė užsirauti ant
> sunkios fomos nėra didelė.

Tamstai tikrai turėtų būt >50. Tai va šitai kategorijai tikimybė
susirgti jau ženkliai didesnė, o vyresniems greitai užauga iki reikšmingos.

Kaip sakė vienas panašaus amžiaus persirgęs (nieko ypatingo - dvi
savaites temperatūra 39 ir abipusis plaučių uždegimas, praktiškai
niekai) - ne ne, niekada daugiau. Ir juk tiesa, daugiau nesirgs

S.