Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Bzik
Data: 2021-02-01 13:08:09
nepakraus, bet mažesnės talpos jį pilnai pakraus ne per 100km, o tarkim
per 70, t.y. man tikimybė pilnai pakrauti mažesnę talpą padidėja.
Jei remtis tokiu principu https://i.stack.imgur.com/clBVt.gif aš matau
kad po ilgesnės kelionės įtampa laikosi apie 12,4V porą dienų ir tada
pradeda mažėti. Tuo tarpu malantis vietoj trumpais atstumais, ji
dažniausiai apie 12-12.1V. Tiek krovimui, tiek iškrovimui elektrikai
preikaištų neturi. Tad vertinu paprastai -  per didelė talpa ir nuolat
nepakrautas akumas.