Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-02 10:33:48
Tai viskas aišku. Kontaktuojam tik su tais, kam irgi nebaisu, ir kas
neturi senyvo amžiaus žmonių aplinkoj. Tikrai tų kontaktų nėra daug.

Kiekvienas persirgęs tai vienu potencialiu užkrėtėju mažiau.

Jei visi seni mėnesį pasėdėtų namie, tuo tarpu visi jauni persirgtų,
problema būtų beveik išspręsta.

Visus namie laikyti irgi nėra ilgalaikis sprendimas. Ekonomika
užsilenks, kas yra dar blogiau.