Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Tomas
Data: 2021-02-05 10:15:23
plius knopke ne po bardacioku, o akis bado, biski cia pats musi, pats reki.
apie ventiliacija irgi vejai. Niufsus susikonfigint ne per sunku buvo,
kvietei pagalba?

"Sail"  parašė naujienų news:rviqet$14d$1@news.omnitel.net...

Mane vos isterijos priepuolis nepagavo, kai nuomotam bemsui reikėjo
užgesint variklį. Tam kad užgesint automatą reik statyt ant parkingo.
O padėties P ant svirties nėra.

Keleivė vyrui į belgiją buvo susiruošus skambint.

Atsitiktinai radau, ten pasirodo mygtukas padarytas, kad neįprastum kaip
anksčiau. Žodžiu pavyko.

Važiuojant reikėjo ventiliaciją pareguliuoti, tai jei ne pažengus
keleivė tuose reikaluose (buržujai, įprato jau), būčiau turėjęs stoti
šalikelėj ir arba skaityti manualą, arba random tapšnoti ekrane, su
viltim kad atspėsiu kas ir kaip.

Įprasti žinoma galima. Bet nesinori. Kitose mašinose viską užsimerkęs
gali padaryti.