Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2021-02-05 08:43:42
2021-02-04 17:08, Caponi rašė:
> Tada žinojo, dėl daugelio aplinkybių, beveik kiekvienas vairuotojas su
> savo mašina bovijosi ne daug mažiau, nei tu iki šiol :-)

Na taip. Mes turėjome Žigulį nuo 1974 metų. 1983-iais dar vienas
atsirado. Tai servise tos auto buvo gal tik porą kartų. Aš net nezinau
ar Jonavoje išvis buvo koks autoservisas, neskaitant įvairių
organizacijų autoūkių garažų. Praktiškai viskas būdavo daroma pačių
garaže. Pradedant važiuoklės bei variklio remontu ir baigiant kėbulo
remontu.