Tema: Re: Kas kiek keiĨiat akumuliatorių?
Autorius: juke
Data: 2021-02-01 23:03:54
Kol kas su situo AGM akumu dar nebuvo problemu, bet as ji gavau su
masina kuriai yra 5 metai ir akumui manau tiek pat. Todel kol kas
nezinau kaip jis elgsis jei pastoves lauke prie -25 tarkim dvi paras.

Kritiniu atveju greitas sprendimas butu ji issiimti, pakrauti ir kol -25
masina nakciai statyti garaze, kuriame yra daug silciau. Po to praejus
salciams ziureti ka daryti toliau. Todel man tas "rekomenduojamas"
akumo keitimas pas VW partneri pasirode galbut galintis pridaryti
problemu. Bet kaip issiaiskinom problemu kaip ir nera.

O ka siulytum dabar vaziuoti kazkur i servisa be jokiu simptomu tik kad
isitikinti ar viskas su akumu ir krovimais tvarkoje?