Tema: Re: Kas kiek keiĨiat akumuliatorių?
Autorius: juke
Data: 2021-02-01 21:13:29
O traliuko kaina, akumo keitimo kaina "pas VW partneri" atperka turbut
puse gero AGM akumo jei ne daugiau? Jau nekalbant kad atsukti 4 varztus
ir per nakti pasikrauti yra daug greiciau.

Ir apskritai as nesugalvociau krauti akumo neisemes jo is masinos, man
tai neatrodo saugu. Kad taip krauti, as pirmiausiai tureciau perskaityti
oficialiame manuale. Pas Passat B8 taip neraso.