Tema: Re: Kas kiek keiciat akumuliatoriu?
Autorius: eSSas
Data: 2021-02-01 20:47:32
On 01/02/2021 20:36, G.K. wrote:
> Dėl vyresnio amžiaus ir pavojingumo yra niuansų. Aš jau pusė metų
> pensininkas, o žmona už pusės metų bus pensininkė. Mes abu gruodžio
> viduryje baigėm sirgti. Abu neturėjom temperatūros. Žmonai skaudėjo
> garklę ir nejautė skonio bei kvapo. Aš keletą dienų jaučiau silpnumą.
> T.y. neturėjau jėgų. Viskas.

Kokie žvalūs pensininkai, a :-). Būna gyvenime gi pasiseka, bet ne visiems.

Neužilgo Lietuvoje prasidės genetiniai koronaviruso tyrimai, nemažai
įdomybių turėtų išlysti. Skiriasi juk ne tik pacientų imuninės sistemos
- koronavirusų genotipai irgi skirtingi. Pandemijos pradžioje simptomai
buvo visiškai skirtingi nuo dabar stebimų, tai irgi kažką reiškia

S.