Tema: Re: Kas kiek keiĨiat akumuliatorių?
Autorius: juke
Data: 2021-02-01 20:26:55
Visas marketingas yra suprantamas. Tačiau mane labiau domina techniniai
niuansai.

Ar yra kokiu nors techniniu apribojimu paciam pasikrauti AGM
akumuliatoriu? Nes jei is tikruju yra, tada per salcius nusedus
akumuliatoriui yra vienintelis kelias - masina tempti i servisa kad
"pakeistu akumuliatoriu". Kol kas nenoriu tuo patiketi, nes ir manuale
raso kaip reikia akumuliatoriu atjungti ir prijungti.

Netgi pakeitus akumuliatoriu ir jo nepriadaptavus teoriskai masina
turetu kurtis ir vaziuoti, tik akumuliatorius turetu buti silpniau
kraunamas. Bet tai teoriskai neturetu sutrukdyti nuvaziuoti i servisa,
kurie gali prisijungti prie kompo ir suvesti naujo akumuliatoriaus
parametrus.