Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-05 10:22:13
niufsus pavyko, pagalbos nereikėjo.

Knopkė kažkaip akių nebadė, nei man nei keleivei, nors ta su automatais
važinėja ir mašinas mėgsta.

Ventiliacijos aš net nebandžiau, ten įprastų valdymo prietaisų nebuvo, o
vairuojant aiškintis su valdymais ne tas laikas.

Tikiu kad prie visko priprasti galima. Išmoktume ir lėktuvą pilotuoti,
noro ir laiko klausimas.