Tema: Re: Kas kiek keičiat akumuliatorių?
Autorius: Sail
Data: 2021-02-01 13:26:15
Kaip tik priešingai. Didesnį akumą pilnai pakrovus, daugiau turėsi
atsargos kol išsikraus. Rečiau ilgų kelionių reiks.

Bandom įjungti smegenis. Pakrovei mažą akumą per 70 km, likę 30 km
veltui. Išsikraus greitai nes mažas.

Pakrovei didelį per visus 100 km, elektros sulindo daugiau, tad ilgiau
ir atidavinės.