Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-30 21:08:17
Dalinti reikia, o ne dauginti. Jei pas tave 100 mbps ir 4 portai, kiekvienas
gaus po 25 mbps, o ne 400.

"Xeen"  parašė naujienų news:muh4ln$scu$1@trimpas.omnitel.net...

tu nori pasakyti, kad jei teisingai sukonfigintas - pridejus WAN greiti
(5mbps) as galesiu is interneto siurbti +32gbps greiciu?

uz kiek man sukonfiginsi ir kokio tam switch'o (routerio) reikia?