Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-24 14:24:13
cia nera jokios manijos. nes butent pats vartaisi dabar per visus galus.
nes buvai ir esi neteisus. dabar jau pats pradedi traukti argumentus
'ten QoS reikia, ten nereikia'. as nieko ir nerasiau apie tai, kam ko ir
kur reikia ar nereikia. as rasiau kas yra ir ko nera. atsakiau i
klausima. kadangi pats paskubejai pazvengt, suklydai ir nesugebi to
pripazint, tai belieka dabar isdiziai i vandeni bezdet ir toliau ant
manes varyt su kompanija.
o naminio routerio, kuris per ethernet normalu QoS palaikytu kolkas dar
nei vieno niekas neparode.