Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-23 22:36:29
Tiesa pasakius, nepamenu, kad butu uzstrige pas koki nors sito punkto
trukumas.
Jei netiki ir reikia irodymu, tai siam momentui screenshotus galeciau
pateikt tik Asus RT-N66U, pasiulyt kuria nors dali nukirst galeciau ir del
pigiuko RT-N11P, bo neseniai maigiau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/