Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: S54
Data: 2015-09-24 16:13:21
kuo bute (o ir sferiniam vakuume)  optinis pranasesnis uz varini, isskyrus
atstumus >100m ir  zaibavimo atveji (kai lauke wifi islekia i dausas) ?

Nori mane itikinti kad wifi geriau uz varini laida ? Papasakok tai ant stogu
laipiojantiems ISP technikams.

"CodeC"  wrote in message news:mu0lsm$tfm$1@trimpas.omnitel.net...

tik tas kabelis optinis.
kaip visada rasai bile rasyt.