Tema: Re: WiFi vs cable
Autorius: mindis
Data: 2015-09-24 17:57:04
nereik cia jokiu draiveriu krapstyt, dauguma naminiu pigienu butent ant
linuxu ir padaryti. nieko kodint neriekia. pilnas inetas prikrautas
pazvydzius kaip tuos CBQ ar HTB qdisc-us konfiguruot.
koks tau ant wlan  hw akcelreacija, turetum gi zinot kaip ten procesas
vyksta?  pacioj TX pradioj paketai SOFTWRISKAI suklasifikuojami, tada
sudedami i paprastai beliek SOFTWARINIU eiliu pagal tid numeri, is kuriu
jau SOFTWRINIS sheduleris kisa paprastai i 4-is hw eiles. is kuriu jau
pagal austesni pririorita siuncasi. nematau as cia praktiskai jokios hw
akseleracijos, tik N kartu daugiau kodo kuri turi prasukt procas kol
ikisa paketa i hw, nei iprastam ethrnet darivery su visais qdiscais ir
kitom kernelio gerybem kartu sudejus.